Gå til indhold
Forskningsartikler (peer reviewed)
Georgsen, M., Jørnø, R. L. V., Rehder, M. M., Andersen, L. B., Buhl, M., Hjorth, M., Misfeldt, M., & Nørgaard, R. T. (2023). Hvordan bliver teknologiforståelsesfaglighed til i mødet med eksisterende fagligheder? . Tidsskriftet Læring Og Medier (LOM), 16(28). https://doi.org/10.7146/lom.v16i28.136296
Beierholm, M. H., Hjorth, M., & Basballe, D. A. (2022). Teknologiforståelse som dannelsesaspekt i Lærerens Grundfaglighed: et møde mellem digitale teknologier og dannelsesteori i undervisningen. Studier i læreruddannelse og profession, (pp. 10-29)
Buhl, M., & Skov, K. (2021). Challenges in educating student art teachers in technology comprehension. In C. Busch, R. Frieß, M. Steinicke, & T. Wendler (Eds.), Proceedings of the 20th European Conference on eLearning, ECEL 2021 (pp. 66-72)